    From: "yark" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Date: Wed, 12 Oct 2005 17:48:30 +0200

    > Fakt, że prokuratura zainteresowała się sprawą, wcale nie oznacza, że
    > komukolwiek zostaną przedstawione zarzuty. Oczywiście postępowanie
    > pielęgniarek jest naganne. Ale pomiędzy niewłaściwym postępowaniem a
    > popełnieniem przestępstwa jest spora luka. Jeśli dziecku nic się nie
    > stało - a chwilowo nic na ten temat nie wiadomo - to najpewniej
    > skończy się na postępowaniu dyscyplinarnym.

    chyba zartujesz. a art. 160 kk? dla mnie ewidentnie nalezaloby wszczac
    postepowanie z art 160 par 2 kk. jest to przestepstwo bezskutkowe, a wiec
    dziecku nie musi sie nic stac, wystarczy narazenie bezposrednie, - a w
    przypadku dziecka = kilogramowego= wyjetego z inkubatora, o takim narazeniu
    mozemy mowic.

    pewnie zostaną zwolnione z
    > pracy. Być może orzeczony zostanie zakaz wykonywania zawodu. Ale
    > wyroku bym się raczej nie spodziewał.

    a na jakiej podstawie zakaz wykonywania zawodu - BEZ WYROKU?

    > Co do zakładu fotograficznego, to skoro na zdjęciach znalazł
    > podejrzane rzeczy to mógł i powinien powiadomić Policję lub
    > Prokuraturę

    pewnie, ze mogl

    . Ani fotograf nie miał prawa przekazywać zdjęć do prasy,
    > ani tym bardziej media ich publikować, bowiem tak, czy inaczej są one
    > własnością pielęgniarek. Tyle, że to są przestępstwa ścigane na
    > wniosek, a biorąc całokształt pod uwagę powątpiewam mocno, czy taki
    > wniosek zostanie złożony.

    no teraz to zartujesz. pielegniarki, ktore =prawdopodobnie popelnily
    przestepstwo= maja podstawy skarzyc fotografa?:-((( I Ty to mowisz jako
    policjant? nawet z kc wynika, ze nie ma podstaw. ech......

    > Ze swej strony jestem przekonany, że najlepszym sposobem było by
    > opublikowanie danych dotyczących tego dobroczyńcy. Myślę, że większość
    > klientów z daleka by go omijała.

    juz zaczynasz pie...p...rzyc glupoty. dobrze, ze naglosnil!!!!!!