    From: poreba <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieczątka na fakturze VAT...
    Date: Fri, 14 Dec 2007 19:30:07 +0100

    Dnia Thu, 13 Dec 2007 20:32:21 +0100, Tristan napisał(a):

    > Na mafię to żadne zabezpieczenie, ale na małego
    > kombinatorka tak, więc dobrze, że nie robią tak
    > na ślepo.
    Żądanie zamówienia to przede wszystkim zabezpieczenie
    dla pieczątkarza. Co się później będzie tłumaczył, że
    pieczątką jego wyrobu stemplował się tynkarz podający
    się za lekarza. Mnie od kilku lat udaje się funkcjonować
    bez pieczątki firmowej, wliczając w to Z/USy wszelkiej
    maści. A i automaty stemplujące są teraz dostępne z
    tak bogatym liternictwem, że i treść 'zabezpieczenia'
    można zmienić w kilka chwil /takie nowoczesne odpowiedniki
    dziecięcych drukarenki z gumowymi czcionkami/

    --
    pozdro
    poreba