  • Data: 2007-12-15 19:54:54
    Temat: Re: Pieczątka na fakturze VAT...
    Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek pisze:

    > Jak to ktos kiedys pieknie i madrze powiedzial: pieczatka to jest urzadzenie
    > sluzace do szybkiego pisania i nic ponad to :) Rownie dobrze mozesz sie upierac
    > przy tym, ze faktura wystawiona byc musi na fioletowym papierze, w brazowe
    > kropki ;)
    >
    > j.
    Jak ktos domaga sie pieczatki to zadaje jedno pytanie: "czy z firmy
    telekomunikacyjnej, gdzie ma pan/pani telefon komorkowy na fakturze jest
    pieczatka?"

    A teraz do rzeczy:
    Proponuje takich osobnikow odsylac do Dz. U. nr 95 poz. 798 rok 2005,
    pkt. 9.1 i Dyrektywy 77/388/EEC UE, tam są wymienione elementy, ktore
    musi zawierac prawidlowa faktura VAT i nie ma tam nic o pieczatce ani o
    podpisie wystawcy.

    --
    Reseller