  • 41. Data: 2010-05-29 14:38:57
    Temat: Re: Pieczątka koniecznie w kolorze
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Tak z ciekawości - na czym ta "złość" polega?

    Nie wiem. Widać to zła ulica była :D
    https://wnioski.openonline.pl/karty/
    Spróbuj sobie sam... Zaznacza na czerwono i nie przechodzi dalej. A jak
    wklepać Pojebana, to przechodzi. Widać mają słownik Worda podpięty, bo
    on ją ciągle przerabia na Smakoszowska :D

    > Chyba już wyrażałem opinię, że dobrowolną umowę o korzystanie z pieczątek
    > wolno zawrzeć :]
    > Skoro piszesz o "zakładzie pracy", to jak mniemam występujesz w roli
    > konsumenta (a nie przedsiębiorcy), więc być może wersję z wymogiem
    > kolorowej pieczątki dałoby się podciągnąć pod klauzulę niedozwoloną
    > albo inne naruszenie prawa konsumenta.
    > Ale "tutejsze" dyskusje raczej dotyczą urzędowego obowiązku posiadania
    > pieczątki, a nie możliwości zawarcia umowy że pieczątka będzie :)

    Tak, ale ja nie że te dyskusje są złe, ale że jako zakład pracy lepiej
    sobie zrobić ładną i kolorową :D Dla dobra pracowników.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 42. Data: 2010-05-31 08:43:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 19:58:20 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    > Cholera... Gdzie znów nie doczytałem, że kolejne roki są płatne?

    Nie wiem, nie patrzyłem w regulamin - ale w zasadzie każda KK jest płatna co
    rok (szukaj kolumny "opłata za wydanie/wznowienie"), choć często jest to
    anulowane przy spełnieniu różnych warunków: czasami minimalny obrót
    miesięczny/roczny, czasami ilość transakcji, czasami ot tak po prostu po
    szczerej rozmowie anulują opłaty roczne (przy odrobinie szczęścia - na
    zawsze).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 43. Data: 2010-05-31 08:45:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 20:46:02 +0200, Krzysztof Jodłowski napisał(a):
    > Nie piszę, tylko drukuję :)
    > Przy formularzach urzędowych i tak trzeba trafić w odpowiednie
    > rubryczki. Wtedy pieczątka nie pomoże - trzeba ręcznie.

    Na kopercie po prostu przybijam pieczątkę. To samo na tych śmiesznych
    pocztowych świstkach do listów poleconych. Tak samo na wszystkich
    formularzach kurierów itd...

    Jak dla mnie - wystarczające ułatwienie, by mieć pieczątkę.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 44. Data: 2010-05-31 09:02:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-31 10:43, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > miesięczny/roczny, czasami ilość transakcji, czasami ot tak po prostu po
    > szczerej rozmowie anulują opłaty roczne (przy odrobinie szczęścia - na

    Dzwoniłem. Mówią, że wznowienie za darmo. Tylko wciąż nie chcą jej
    aktywować, bo wciąż ich drażni czarna pieczątka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek