  • Data: 2005-08-17 07:55:50
    Temat: Re: Picie alkoholu w torbie/siatce "maskujacej" a mandat (?)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 0.5 promila to ile bedzie win/piw? :)

    nie wiem, ale zastanawia mnie czy policja moze zabrac tak po prostu na
    wytrzezwialke czy wtedy gdy rozrabiamy, natknalem sie na rozporzadzenie
    jakiegos ministra o izbach wytrzezwien ale tam nie ma o tym mowy.

    > ps.
    > czyli to co widzimy na amerykanskich filmach
    > (picie łiskacza owinietego stara gazeta)
    > jest zgodne z ich prawem?

    niestety. moze ktos i u nas troche pomysli i zostanie cos takiego
    wprowadzone. Ustawe o wychowaniu w trzezwosci pewnie jakis abstynent
    tworzyl.