  • 11. Data: 2009-08-05 05:45:06
    Temat: Re: Picie alkoholu koło sklepu na wsi - pytanie
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 4 Aug 2009 19:55:58 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > Prywatny teren = prywatne picie = prywatna sprawa.

    ale tu nie chodzi o samo picie, a o zaklocanie porzadku

    --
    marcin

  • 12. Data: 2009-08-05 08:07:31
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > ale tu nie chodzi o samo picie, a o zaklocanie porzadku

    I tylko na to można się powoływać.

    Inż.prawa

  • 13. Data: 2009-08-05 08:08:55
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Właściciel (sklepu i działki) sam od siebie piwa nie kupi, więc ta
    > wykładnia upada.

    Kupi... kupi... Znajomy majacy sklep chemiczny za towary nie płaci, ale
    paragon fiskalny sobie drukuje... nigdy nie spojrzałem jaka kwota na nim
    widnieje - zapewne niższa niż na towarze.

    Inż.prawa

  • 14. Data: 2009-08-05 10:11:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Kupi... kupi... Znajomy majacy sklep chemiczny za towary nie płaci, ale
    > paragon fiskalny sobie drukuje... nigdy nie spojrzałem jaka kwota na nim
    > widnieje - zapewne niższa niż na towarze.

    Nie kupuje. Jedynie nalicza podatek od towarów przekazanych na swoje
    własne potrzeby. Zapewne stosuje cenę zakupu a nie sprzedaży, wolno mu.
    Ale to nie jest zakup - towar był jego i jest jego, zmieniła się tylko
    kwalifikacja podatkowa.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 15. Data: 2009-08-05 14:06:58
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    'Czynność fizjologiczna dokonana dla obejścia jest nieważna' ;-))
    JaC

    -----