  • 1. Data: 2006-12-14 22:21:03
    Temat: Re: Pewna scenka z udziałem policji
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > - policjant wzi?ł mój dowód osobisty - czy miał prawo, czy też powinno mu
    > wystarczyć okazanie go ?

    Zabrał ze sobą ?! No to ewidetnie juz przesadził ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 2. Data: 2006-12-14 22:25:58
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Zabrał ze sobą ?! No to ewidetnie juz przesadził ...
    Dowód ten wziął ode mnie, po czym zwrócił mi go dopiero po ponad 20 minutach
    oczekiwania na ustalenie podstawy prawnej zatrzymania. W sumie to zrobiłem błąd
    dając mu go - w końcu jaką mogę mieć pewność, że policjant mi go odda ?