  • 11. Data: 2008-10-01 06:23:37
    Temat: Re: Pewien aspekt zestrzelenia samolotu
    Od: Paweł <b...@m...com>

    wiadomości news:8ijar5-40a.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Która setka? ;->

    Losowo wybrana :-)

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 12. Data: 2008-10-01 06:59:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Co to znaczy ? Że w bliżej nieokreślonej sytuacji dotyczącej
    > bezpieczeństwa państwa, decyzję podejmuje wojsko

    decyzje podejmuje wojsko, ale ide o zaklad, ze nie na poziomie sierzanciny z
    rakieta pod pacha, tylko na poziomie zwierzchnika sil zbrojnych, ktory dany
    rozkaz podpisze, lub przynajmniej ustnie zautoryzuje

  • 13. Data: 2008-10-01 14:04:47
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 30-09-2008 o 17:20:17 Sebcio <s...@n...com> napisał(a):

    > Zaciekawiła mnie głośna ostatnio sprawa dotycząca zestrzelenia
    > cywilnego samolotu który mógłby być użyty przez terrorystów. Chodzi
    > oczywiście o art. 122a ustawy Prawo Lotnicze z 3 lipca 2002 r.

    hmm troche offtopic ale nalezaloby rozwazyc czy porwany samolot nadal jest
    cywilny
    czy tez juz jest latajaca bomba czyli jednostka militarna z cywilami na
    pokladzie.

    leon

  • 14. Data: 2008-10-01 20:07:33
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Rzeczywiście jest/był to zapis kontrowersyjny. Ale....
    > Po pierwsze takiego rozkazu nie wydaje "jakiś żołnierz" i chyba
    > procedura jest nieco bardziej skomplikowana od splunięcia w kąt.
    > Po drugie, potrafię sobie wyobrazić atak za pomocą niewielkiego samolotu
    > pasażerskiego (powiedzmy 4 biznesmenów na pokładzie) na szkołę albo
    > szpital. I jak w takiej chwili wygląda kwestia obrony ludzkiego życia.
    > Czyje życie ma większą wartość? Pasażerów samolotu, dzieci będących w
    > szkole, czy też pacjentów?

    Twierdzisz, że życie jakichś przypadkowych pacjentów szpitala może być
    więcej warte, niż życie przedstawicieli elity tego kraju, jakimi są
    biznesmeni?

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com