eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy. › Re: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
    Date: Mon, 14 Nov 2011 13:53:05 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 49
    Message-ID: <j9rrj3$1uf$2@inews.gazeta.pl>
    References: <3vdw9etk7voy$.1mj4obkgcf5at.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 71-81-82-33.dhcp.stls.mo.charter.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1321300387 1999 71.81.82.33 (14 Nov 2011 19:53:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Nov 2011 19:53:07 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <3vdw9etk7voy$.1mj4obkgcf5at.dlg@40tude.net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691438
    [ ukryj nagłówki ]

    On 11/14/2011 1:05 PM, Ikselka wrote:
    > Spore zakupy w najczęściej odwiedzanym zwykle sklepie. Próba płatności
    > kartą kredytową, środki na koncie są - błąd połączenia, nie mogę czekać,
    > więc płacę gotówką.
    > Na wydruku z kasy o anulowaniu transakcji na skutek braku połączenia
    > ukazuje się PEŁNY NUMER mojej karty kredytowej! - zauważyłam to kilkanaście
    > dni po fakcie.
    > Zwykle na wydrukach są gwiazdki i tylko 4 ostatnie cyfry, a tutaj pełny
    > numer.
    >
    > Czyli: moim numerem karty kredytowej dysponuje pani w kasie (kopia kwitu z
    > kasy jest w jej rękach) tudzież ew. jej koleżanki (kilkanaście osób), jak
    > również przypuszczalnie firma, która dostarczyła oprogramowanie do
    > terminali w tym sklepie.

    no i?

    dysponują nią jeszcze w tysiacach innych miejsc gdzie robiles zakupy.


    >
    > Pan w telefonicznym BOK banku mówi, ze to nie wina banku, tylko terminala i
    > właśnie oprogramowania. Sugeruje zastrzeżenie karty i wydanie nowej z nowym
    > pinem.


    bez sensu.

    rownie dobrze pani sobie mogla cyferki zapamietac. wystarczy jej kilka
    ostatnich.
    najlepiej zastrzegaj karte po kazdorazowym uzyciu.

    >
    > Tylko że to nie załatwia sprawy, bo sytuacja może sie powtórzyć. I co,
    > znowu 15 zł za nową kartę? I zdenerwowanie?
    >
    > Co z tym fantem?

    zmielic, szczatki spalic.



    > Mało mi się to wszystko podoba.
    >
    > Jesli NTG, proszę o sugestie, która będzie dobra.

    tak dzialaja karty.
    i albo je akceptujes i zyjesz, albo nie i wowczas nie poslugujesz sie
    karta, skoro to dla ciebie za nerwowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1