    From: "poilkj" <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pełnomocnictwo na wszystko.
    Date: Thu, 25 Mar 2004 00:29:54 -0600

    "Adam" <n...@p...fm> wrote in message
    news:c3tsuv$bml$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ale wlasnie bylem u notariusza i powiedzial mi, ze mam to sam napisac a
    > on to podpisuje i robi z tego akt notarialny za 25 zl.

    Skubany, nie chce mu się pisać.

    Pełnomocnictwo

    X.Y oświadcza, że udziela Panu/Pani Y.X zamieszkałemu w ........ przy ulicy
    ......... pełnomocnictwa do zarządzania i administrowania lokalem
    mieszkalnym położonym przy ulicy ..... w ....., którego jest właścicielem.
    W zakresie tego pełnomocnictwa Y.X upoważniony(a) jest imieniem mocodawcy
    do składania niezbędnych oświadczeń, zapewnień, wniosków, rozliczeń,
    podpisywania stosownych dokumentów, umów, aktów notarialnych. Dodatkowo
    upoważniony jest do odbioru pism, korespondencji i przesyłek.

    W ramach tego pełnomocnictwa Y.X upoważniony jest także do podejmowania
    wszelkich decyzji związanych z kredytem hipotecznym ..... w banku
    ............. a w sczególności do składania oświadczeń woli, wykonywania
    rozliczeń, podpisywania dokumentów oraz odbioru pism i korespondencji.
    -----------
    Nie da się napisać połnomocnictwa na wszystko
    Resztę niech wymyśli notariusz, za to mu płacą. I tak będzie musiał to
    napisać, bo ma mieć to formę aktu notarialnego.
    Dodatkowo odbiór listów poleconych załatw sam na poczcie. Wypełnia się
    upoważnienie na podstawie którego, ktoś inny może odbierać listy polecone.
    Dodatkowo, możesz sobie zażyczyć, aby listy polecone były zostawiane w
    skrzynce. Mniej kłopotu.
    Rachunki za telefon itp itd możesz płacić sam przelewem z konta, albo zrób
    polecenie zapłaty. Będą się płacić same.
    I to by było na tyle.