    From: "Makro" <m...@1...com.tw>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pełnomocnictwo do prowadzenia firmy
    Date: Thu, 14 Apr 2005 13:46:53 +0200

    Natomiast jeśli
    > działalność o której mówisz zostanie zarejestrowana tylko w gminie to
    prokura
    > na podstawie KC nic Ci nie daje, dlatego, że urząd odmówi Ci wpisania
    takiego
    > pełnomocnictwa do zaświadczenia o DG (nie pamietam dlaczego, ale wielu
    > znajomych miało taki problem). A przy powoływaniu się na taką prokurę
    > powinieneś mieć wypis z ewidencji DG gdzie będziesz figurował jako
    > pełnomocnik. Inaczej nikt nie będzie tego honorował.
    >
    > Natomiast firmy, istytucje itp. honorują pełnomocnictwa udzielone aktem
> [...]

    Będzie rejestrowana tylko w gminie mianowicie chodzi konkretnie o wpis do
    ewidencji działalności gospodarczej dla osoby fizycznej która będzie
    prowadzić jednosobową działalność gospodarczą,czy pełnomocnictwo notarialne
    będzie honorowane w urzędach? czy na jego podstawie mogę wystawiać faktury
    VAT i inne dokumenty firmy?

    pozdrawiam

    Makro