    From: Krzysiek <S...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pełnomocnictwo - IKE i inne
    Date: Mon, 31 Dec 2007 00:34:12 -0800 (PST)

    > Dlatego pomyślałem, że najlepiej będzie, jeśli poproszę mamę o sporządzenie
    > pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego. Czy wiecie może, jakie koszty mogą
    > się z tym wiązać?

    Nie chcialbym wprowadzac Cie w blad - ale sam z pewnoscia zdajesz
    sobie sprawe ze doradztwo notarialne i uslugi prawnicze do tanich nie
    naleza? Np w funduszach pelnomocnictwa mozna ustanawiac bez
    najmniejszych problemow, mysle ze tutaj tez znacznie to sie nie moze
    roznic.

    > A może macie lepszy pomysł na zarządzanie IKE w imieniu osoby trzeciej?

    Glownie to mnie wlasnie sklonilo zeby cos napisac, bo doradzic to
    raczej nie moge; dlaczego nie otworzysz IKE czy dowolnego konta
    inwestycyjnego na siebie? Moi znajomi otworzyli dziecku takie konto,
    pieniadze beda dla niej dostepne po ukonczeniu 18 lat, cala papierkowa
    biurokracja tez idzie do nich. Nie jestem pewien czy z IKE mozna latwo
    zrobic tak samo; ale mysle ze latwiej niz pelnomocnictwo notarialne.

    Pozdrawiam,
    K.