  • 11. Data: 2002-10-17 15:44:41
    Temat: Re: Pelnoletnosc przed ukonczeniem 18 lat
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Na pewno slub. Ale za zgoda rodzicow.

    Nie. Za zgoda SADU.

    januszek

  • 12. Data: 2002-10-17 17:24:04
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <o...@4...com> januszek napisał(a):

    > Nie. Za zgoda SADU.

    Wychodziłeś za mąż? ;)
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

  • 13. Data: 2002-10-18 12:04:30
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    > To jest rozwiazanie, ale o ile sie nie myle to zeby wyjsc za maz przed 18
    > trzeba miec chyba pozwolenie rodzicow, co jest w tym przypadku radzej nie
    mozliwe
    No wlasnie nie- rodzicow, tylko sądu.
    Tylko ze wtedy zamiast rodzicow mialaby problem z mezem- zwiazki wynikajace
    z checi ucieczki z domu zwykle bardzo zle sie koncza. Inne formy ucieczek
    koncza sie wrecz tragicznie...

    Jezeli rodzice ja maltretuja albo co, to mozna wystapic do sądu opiekunczego
    o ograniczenie im wladzy rodzicielskiej, albo pozbawienie ich tejze.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 14. Data: 2002-10-18 12:09:03
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno slub. Ale za zgoda rodzicow.
    SĄDU

    > BTW, Nie wiem jak to jest w przypadku ochotniczej sluzby wojskowej?
    O ile mi wiadomo 17-latek nie moze ochotniczo zglosic sie do wczesniejszego
    odbycia sluzby wojskowej.

    > Czy taki 17to latek ktory idzie na ochotnika do wojska staje sie
    pelnoletni,
    > czy jest dzieckiem?
    Służba wojskowa nie ma nic do pełnoletności, można ją wcześniej uzyskać
    tylko przez ślub,
    a dokładnie przez zamążpójście, bo chłopców to NIE dotyczy.

    Pozdrawiam,
    MArta

  • 15. Data: 2002-10-19 23:58:52
    Od: "Lukasz Szostak" <l...@w...pl>

    > Służba wojskowa nie ma nic do pełnoletności, można ją wcześniej uzyskać
    > tylko przez ślub,
    > a dokładnie przez zamążpójście, bo chłopców to NIE dotyczy.

    A potem jeszcze krzycza, ze to kobiety sa dyskryminowane..

    > MArta

    pozdrawiam,
    Lukasz Szostak

  • 16. Data: 2002-10-20 19:54:06
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Szostak" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A potem jeszcze krzycza, ze to kobiety sa dyskryminowane..

    Wybacz, ale to biolodzy twierdza, ze dziewczeta szybciej dorastaja i sa
    dojrzalsze.

    Pozdrawiam,
    MArta