  • 31. Data: 2006-04-21 13:04:49
    Temat: Re: Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Wit(old) <w...@p...onet.pl> napisali:

    > Spaczyć się to chyba nie można, albo się jest pederastą albo nie. Gorzej

    Przeciez nie ma zadnych dowodow na to, ze homoseksualizm jest wrodzony...

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 32. Data: 2006-04-21 13:06:42
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > o jakim okresie czasu mowisz, bo juz w starozytnej grecji homo czy bi
    > seksualizm byl calkowita norma

    Nowotwory i zapalenie pluc pewnie tez. Podobnie jak stracanie dziadkow ze
    skaly.
    I co z tego?

  • 33. Data: 2006-04-21 13:15:19
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/21/2006 9:53 AM, tarcamion wrote:

    > A złodziejem też się człowie rodzi?

    ...i pijak! Bo każdy pijak to złodziej!

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 34. Data: 2006-04-21 13:20:41
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > masz jakies dowody na potwierdzenie tej tezy?
    > czy tylko "tak mi sie wydaje"

    A masz dowody, ze chodzenia na nogach jest wygodniejsze od chodzenia na
    rekach?
    Owszem, juz od dawna wiadomo, ze najkorzystniej dla rozwoju dziecka jest
    wychowywanie przez oboje rodzicow. Mniej korzystne przez samotnego ojca,
    jeszcze mniej przez samotna matke. A jeszcze mniej przez matke i ciotke.
    Dziecko powinno sie wychowywac w normalnej rodzinie, a nie w jakims
    patologicznym zwiazku.
    Niech geje sie bawia w udawanie normalnej rodziny, ale we wlasnym
    zakresie.

  • 35. Data: 2006-04-21 13:22:02
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > a wiec skoro nie slyszales o takich badaniach, to na jakiej podstawie
    > twierdzisz ze to jest zle??
    > dzieci wychowywane w parach homoseksualnych sa od dziesiecioleci i to w
    > stanach gdzie maja na punkcie dobra dziecka hopla i jakos nie slychac aby
    > dziala im sie krzywda

    Jakis link?

  • 36. Data: 2006-04-21 13:43:32
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > o jakim okresie czasu mowisz, bo juz w starozytnej grecji homo czy bi
    > seksualizm byl calkowita norma

    I w ten sposob "produkowali" dzieci? Czy moze adoptowali czyjes?

    > dla mnie nienormalnosc to takie twory jak radyjo czy kaczki u wladzy, a to
    > ze ty w cos nie wierzysz i ze myslisz pedofilie z homoseksualizmem nie
    > oznacza ze jest to prawda objawiona

    To sa twoje sugestie, a i owszem, istnieje niebezpieczenstwo, ze pederasci
    chca miec dziecko chlopca, zeby sie nim zabawiac, od razu, lub w
    przyszlosci. W koncu sa to ludzie chorzy na zboczony poped seksualny!

    boukun

  • 37. Data: 2006-04-21 18:19:10
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > ????????????
    > Nie slyszalem, zeby takie badania naukowe byly przeprowadzane. To by sie
    > odezwal dopiero krzyk... Chyba zdajesz sobie sprawe, ze takie badania
    > trwaja latami.

    Byc moze, ale znam osobiscie takiego czlowieka i wielu ludzi chcialoby miec
    tak normalna rodzine i szczesliwe dziecinstwo, jak on. Co innego, ze obaj
    jego tatusiowie sa ludzmi, ktorych zaklasyfikowalbym do "inteligencji", ale
    w moim mniemaniu nie dyskwalifikuje to prostych, dobrych, uczciwych ludzi,
    ktorzy rownie dobrze tez mogliby poza wlasna preferencja pewne pryncypia
    moralnosci dziecku przekazac. A dorosly czlowiek i tak w duzej czesci sam
    ksztaltuje swoj swiatopoglad.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 38. Data: 2006-04-21 18:34:35
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    l...

    > Jakis link?

    To jest ten sam link, który prowadzi do informacji, że nikogo nie zgwałciłeś.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 39. Data: 2006-04-21 20:00:03
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    kesser napisał(a):

    > 1. W naturze znane są przypadki homoseksulanych stosunków odsyłam do
    > National Geographic i cyklu "sex dzikich zwierząt" (obecnie emitowany)

    Owszem, znane sa, ale trudno to nazwac zwiazkami homoseksualnymi -
    raczej sa to kontakty biseksualne - co w jakis sposob jestem w stanie
    zrozumiec.

    Czysto homoseksualne zwiazki nie wystepuja jednak.

    Jacek

  • 40. Data: 2006-04-21 20:05:21
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Przeciez nie ma zadnych dowodow na to, ze homoseksualizm jest wrodzony...

    Ja sie zawsze zastanawiam nad jednym. Skoro zwolennicy uwazaja ze
    homoseksualizm jest wrodzony (tzn kiedys tak uznano - bo wczesniej
    uznawano to za chorobe), to dlaczego np zoofilie, pedofilie - uwaza sie
    juz za chorobe?

    Dlaczego czlowiek ze sklonnosciami homoseksualnymi jest uznawany za
    kogos kto sie z tym urodzil, a czlowiek ze sklonnosciami pedofilskimi
    juz sie z tym urodzic nie mogl?? Ja roznicy nie widze*

    Jacek

    * wyjasnie niektorym, rozrozniam te dwie odmiennosci i ich nie porownoje
    - wiem ze homoseksualista to nie pedofil itp itd :)