  • 21. Data: 2006-04-21 09:09:43
    Temat: Re: Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    > masz jakies dowody na potwierdzenie tej tezy?
    > czy tylko "tak mi sie wydaje"
    > byles kiedys w domu dziecka?
    > jestes w 100% przekonany ze dziecinstwo w domu dziecka jest lepsze niz
    > dziecinstwo spedzone z kochajaca dziecko homoseksualna para?

    Rozumiem, że nie masz żadnych oporów w wysłaniu swojego 6 letniego
    dziecka na wakacje do wujka, który śpi w łóżku z innym wujkiem i dają
    sobei raco całusy przy śniadaniu?

  • 22. Data: 2006-04-21 09:13:57
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: macso [Fri, 21 Apr 2006 10:51:36 +0200]:

    > Nie musimy. Dzieciaki w parach gejowskich się wychowują
    > od dość dawna. Nic im nie jest.
    >

    > Kira

    ????????????
    Nie slyszalem, zeby takie badania naukowe byly przeprowadzane. To by sie
    odezwal dopiero krzyk... Chyba zdajesz sobie sprawe, ze takie badania trwaja
    latami.

    boukun

  • 23. Data: 2006-04-21 09:17:18
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 21 Apr 2006 11:09:43 +0200,
    tarcamion <t...@t...pe-el> screamed:

    Ja bym nie miał.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 11:17:02 user up 10953 days, 23:12, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Until I was thirteen I thought my name was 'Shutup'. -- Joe Namath

  • 24. Data: 2006-04-21 09:37:46
    Od: kesser <k...@g...pl>

    tarcamion napisał(a):

> [...]
    > pwenie można adoptować dziecko, gdy jakiś zbok sobie weźmie jakąś
    > zwierzynę i będą twierdzić, że to normalne.
    > Osobiście nie mam nic przeciw homoseksualistom, a jedynie przeciw temu
    > co robią. Ale na Boga. Jak ktoś jest heteroseksualny to nie łazi po
    > ulicy z transparentem, że śpi z kobietą. To jest ich sprawa co robią i z
    > kim w nocy. A dzieci niech sobie zrobią, skoro to normalny związek. Nie
    > powinniśmy promować homoseksualizmu. Wiem, że świat jest coraz bardziej
    > spaczony i rzeczy, które uznawaliśmy za nienormalne kiedyś dziś nas nie
    Odwoływanie się w tego typu przypadkach do natury lub historii jest
    ryzykowne:
    1. W naturze znane są przypadki homoseksulanych stosunków odsyłam do
    National Geographic i cyklu "sex dzikich zwierząt" (obecnie emitowany)
    2. Skoro natura wyposażyła nas w popędy seksualne to czemu gorliwi
    duchowni (którzy tak ganią homoseksualizm m.in. za działanie wbrew
    naturze) uznają celibat (chyba że to wielka ściema).
    3. Kontakty homoseksulane wśród ludzi znane są jeszcze z czasów za nim
    zostały nazwane i określone mianem złych.(choćby starożytny Rzym)
    Tego typu szufladkowanie jest wynikiem myśli ludzkiej która na osi
    historii często ulegała zmianie i obecny coraz bardziej chyba
    tolerancyjny świat jest kolejnym etapem ewolucji takiej myśli.
    To że nie mogą mieć biologicznych dzieci wynika z naturalnych uregulowań
    i faktycznie ma to czemuś służyć. (aczkolwiek są organizmy które
    rozmnażają się bez podziału na płeć)
    Co do samego faktu wychowywania dziecka z jednej strony uważam, że
    lepiej niż jakby dziecko miało być w państwowej instytucji, ale nie
    ukrywam, że zastanawiający jest wpływ na rozwój takiego dziecka w w/w
    sytuacji. Jednak jestem bardziej za chyba więcej dobrego niż złego może
    to przynieść.

  • 25. Data: 2006-04-21 09:42:48
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: boukun [Fri, 21 Apr 2006 11:13:57 +0200]:

    > Nie slyszalem, zeby takie badania naukowe byly
    > przeprowadzane.

    Ja też nie. Posiadam natomiast oczy z których korzystam.

    Kira

  • 26. Data: 2006-04-21 10:06:14
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Wystarczy, jak ich bedzie "synek" podpatrywal...

    lol, boukun nam chce zakomunikowac ze tatusiowie go krotko trzymali :o)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 27. Data: 2006-04-21 10:46:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > ????????????
    > Nie slyszalem, zeby takie badania naukowe byly przeprowadzane. To by sie
    > odezwal dopiero krzyk... Chyba zdajesz sobie sprawe, ze takie badania
    > trwaja latami.

    a wiec skoro nie slyszales o takich badaniach, to na jakiej podstawie
    twierdzisz ze to jest zle??
    dzieci wychowywane w parach homoseksualnych sa od dziesiecioleci i to w
    stanach gdzie maja na punkcie dobra dziecka hopla i jakos nie slychac aby
    dziala im sie krzywda

  • 28. Data: 2006-04-21 10:48:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tarcamion" <t...@t...pe-el> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że nie masz żadnych oporów w wysłaniu swojego 6 letniego
    > dziecka na wakacje do wujka, który śpi w łóżku z innym wujkiem i dają
    > sobei raco całusy przy śniadaniu?

    pewnie ze nie, to nie pedofil

  • 29. Data: 2006-04-21 10:52:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Wystarczajacym dowodem jest to, ze nienormalnosc, probuje sie swiatu
    > przedstawiac jako normalnosc. Dziecko jest wrazliwsze jak dorosly i np.
    > chlopczyk (bo nie wierze, ze pedaly beda adoptowac dziewczynki)
    > wychowywany wsrod dwoch pederastow uwierzy w koncu, ze to normalnosc jak
    > spi facet z facetem. A na szczegolowe dowody przyjdzie nam jeszcze
    > poczekac.

    o jakim okresie czasu mowisz, bo juz w starozytnej grecji homo czy bi
    seksualizm byl calkowita norma

    dla mnie nienormalnosc to takie twory jak radyjo czy kaczki u wladzy, a to
    ze ty w cos nie wierzysz i ze myslisz pedofilie z homoseksualizmem nie
    oznacza ze jest to prawda objawiona

  • 30. Data: 2006-04-21 12:38:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

    Użytkownik "kesser" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 1. W naturze znane są przypadki homoseksulanych stosunków odsyłam do National
    > Geographic i cyklu "sex dzikich zwierząt" (obecnie emitowany)

    Dlatego ludzie to to ludzie a zwierzęta to zwierzęta. Mamy kulturę, moralność
    itp drobnostki których nie mają zwierzęta. To, że szympans "publicznie" ze
    zdenerwowania się masturbuje nie oznacza, że normalne byłoby takie zachowanie u
    ciebie w tramwaju.

    --
    Pzdr
    Leszek