  • 11. Data: 2006-04-21 08:03:05
    Temat: Re: Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    Mnie tylko chodziło o sposób zakomunikowania tego faktu a nie o
    osądzanie czy to dobre czy złe

  • 12. Data: 2006-04-21 08:07:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michał" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zgodze się, co jak co ale to krzywda dla dziecka!!!

    masz jakies dowody na potwierdzenie tej tezy?
    czy tylko "tak mi sie wydaje"
    byles kiedys w domu dziecka?
    jestes w 100% przekonany ze dziecinstwo w domu dziecka jest lepsze niz
    dziecinstwo spedzone z kochajaca dziecko homoseksualna para?

  • 13. Data: 2006-04-21 08:11:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale tez wieksze sklonnosci do "eksperymentowania".

    dowody panie "tak mi sie wydaje bo jestem homofobem"

  • 14. Data: 2006-04-21 08:23:16
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > dowody panie "tak mi sie wydaje bo jestem homofobem"

    Wystarczajacym dowodem jest to, ze nienormalnosc, probuje sie swiatu
    przedstawiac jako normalnosc. Dziecko jest wrazliwsze jak dorosly i np.
    chlopczyk (bo nie wierze, ze pedaly beda adoptowac dziewczynki) wychowywany
    wsrod dwoch pederastow uwierzy w koncu, ze to normalnosc jak spi facet z
    facetem. A na szczegolowe dowody przyjdzie nam jeszcze poczekac.

    boukun

  • 15. Data: 2006-04-21 08:32:21
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    > Wystarczajacym dowodem jest to, ze nienormalnosc, probuje sie swiatu
    > przedstawiac jako normalnosc. Dziecko jest wrazliwsze jak dorosly i
    > np. chlopczyk (bo nie wierze, ze pedaly beda adoptowac dziewczynki)

    I co jeszcze powiesz? że będą adoptować chłopczyków a potem z nimi się
    zabawiac?? Dla ciebie homoseksualista=zboczeniec?
    Nie jestem za adopocją dzieci przez pary homoseksualna ale nie nazywam
    ich zboczencami.
    grzesiex

  • 16. Data: 2006-04-21 08:34:11
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zabawiac?? Dla ciebie homoseksualista=zboczeniec?
    > Nie jestem za adopocją dzieci przez pary homoseksualna ale nie nazywam ich

    Wystarczy, jak ich bedzie "synek" podpatrywal...

    boukun

  • 17. Data: 2006-04-21 08:35:15
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 21 Apr 2006 09:53:37 +0200,
    tarcamion <t...@t...pe-el> screamed:

    > A złodziejem też się człowie rodzi?

    A mężczyzną też się człowiek rodzi? A rudym też się człowiek rodzi?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 10:34:49 user up 10953 days, 22:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    "What's this thing?" "It's called a MODEM." "And what's this button for?"

  • 18. Data: 2006-04-21 08:48:54
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Fri, 21 Apr 2006 09:53:37 +0200,
    > tarcamion <t...@t...pe-el> screamed:

    > A mężczyzną też się człowiek rodzi? A rudym też się człowiek rodzi?

    Problem ma wiekszy charakter. Chodzi tu przede wszystkim o kase, i to o kase
    dla elit rzadzacych.

    Przytocze w tym miejscu komentarz z soc.culture.polish:
    "To nie jest chyba tak, w pierwszej kolejnosci beda mogly
    sieroty adoptowac rodziny heteroseksualne. Jezeli pozostanie
    nadwyzka sierot to wtedy zamiast na ulice pojda do domow
    homoseksualnych.

    Biorac pod uwage ze podatnicy w nowoczesnym kapitalizmie
    pragna jak najnizszych podatkow i nie chca lozyc na utrzymanie
    panstwowych sierocincow, a innych tzn. charytatywnych tez jest
    niewiele, rozwiazanie jest moim zdaniem idealne.

    Lepsza ciepla miska zupy, swoj kat, i opieka rodzicielska dla
    osieroconego dziecka nawet w homoseksualnym domu, nizeli
    zycie na ulicy, gdzie czekaja alfonsi, pedofile, prostytucja,
    choroby, brak jakiejkolwiek opieki rodzicielskiej.

    Czy to zle miec dwie mamusie, czy dwu tatusiow zamiast
    zadnego/zadnej?

    Zastanow sie panie Boukun!

    MN"

    Dziekuje, to mi wystarczy.
    Zapomnialem dodac, ze to nie podatnicy, a podatkobiorcy chca jak najwiecej
    zachowac podatkow (czyt. haraczu) dla siebie.
    To wlasnie w tym "nowoczesnym kapitalizmie" wytworzono takie warunki, ze
    dzieci sa czesto bezdomne i musza sie szlajac po ulicach. Za dobrych czasow
    w Polsce dzieci mialy zapewniony wspanialy byt w domach dziecka i czesto
    dostawaly ksiazeczke mieszkaniowa z pelnym wkladem na M5, plus jako dorosle
    przydzial na mieszkanie z zakladu pracy (znam z mojego bylego zakladu pracy
    w Jeleniej Gorze - Zakladow Miesnych). Dzis, tylko IzraElity czerpia z tego
    tytulu korzysci.

    boukun

  • 19. Data: 2006-04-21 08:51:36
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen"

> [...]
    > jestes w 100% przekonany ze dziecinstwo w domu dziecka jest lepsze niz
    > dziecinstwo spedzone z kochajaca dziecko homoseksualna para?

    nie bądź śmieszny.

    tzn musimy czekać 25 lat aż się okaże naocznie że to był bląd ??

    macso

  • 20. Data: 2006-04-21 09:08:15
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: macso [Fri, 21 Apr 2006 10:51:36 +0200]:

    > tzn musimy czekać 25 lat aż się okaże naocznie
    > że to był bląd ??

    Nie musimy. Dzieciaki w parach gejowskich się wychowują
    od dość dawna. Nic im nie jest.

    Kira