  • Data: 2016-09-02 10:20:24
    Temat: Re: Paszport nie jest dokumentem potwierdzającym tożsamość
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2016 o 01:33, Artur Miller pisze:
    > Tak mi dzisiaj powiedział Pan w Orędżu. nie przeniesie numerów i już.
    Ja miałem podobnie - też w Orędżu. Załatwiałem coś z numerem babci (92
    lata, niechodząca) mając od niej pełnomocnictwo ogólne. Odmówili, że
    musi być notarialne - musi i już.
    Przeniesienie numeru do Play załatwiło problem ;-)
    Teraz babcia płaci niecałe 40 zł za rozmowy bez limitu, a Orędż kasował
    97 zł za sam abonament 300 minut.
    Jacek