  • 1. Data: 2016-08-28 01:33:53
    Temat: Paszport nie jest dokumentem potwierdzającym tożsamość
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    Tak mi dzisiaj powiedział Pan w Orędżu. nie przeniesie numerów i już.
    musi być DO. Polski paszport nie. Bo ma w systemie DO .

    Którym kijem ich zdzielić?

    a.

  • 2. Data: 2016-08-28 02:29:54
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-28 o 01:33, Artur Miller pisze:
    > Tak mi dzisiaj powiedział Pan w Orędżu. nie przeniesie numerów i już.
    > musi być DO. Polski paszport nie. Bo ma w systemie DO .
    >
    > Którym kijem ich zdzielić?

    dodam, że dokument nazwany "Regulamin świadczenia usług
    telekomunikacyjnych w Mobilnej Sieci Orange dla Abonentów ofert na
    abonament z dnia 13 listopada 2015" twierdzi, że

    "1. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych może być zawarta po
    udokumentowaniu przez daną osobę tożsamości i aktualnego dokładnego
    miejsca zamieszkania lub siedziby.

    2. Osoba zainteresowana zawarciem umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych, lub jej przedstawiciel, zobowiązuje się
    udokumentować dane, określone w pkt 1 niniejszego paragrafu, poprzez
    okazanie ważnych oryginałów lub poświadczonych notarialnie kopii
    następujących dokumentów:
    2.1. w przypadku osób fizycznych:
    2.1.1. dokumentu tożsamości oraz
    2.1.2. dodatkowego dokumentu ze zdjęciem i adresem danej osoby;
    2.2. w przypadku innych osób: aktualnych dokumentów odpowiednich dla
    statusu prawnego danej osoby zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz
    dokumentów przedstawiciela, tak jak w przypadku osób fizycznych."

    jako drugi dokument wystąpiło prawi jazdy z aktualnym miejscem
    zamieszkania...

    a.

  • 3. Data: 2016-08-28 09:16:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 sierpnia 2016 01:33:55 UTC+2 użytkownik Artur Miller napisał:
    > Tak mi dzisiaj powiedział Pan w Orędżu. nie przeniesie numerów i już.
    > musi być DO. Polski paszport nie. Bo ma w systemie DO .
    >
    > Którym kijem ich zdzielić?
    Nie ma obowiązku korzystania z Orange
    Zmianą operatora. Ew jak koniecznie musi być orange to w innym salonie spróbuj.

    A zresztą po kiego do "salonu" łazisz. Via net to załatw

  • 4. Data: 2016-08-28 13:34:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Napisałbym skarge do ministra cyfryzacji i administracji czy jakoś tak.

    -----

  • 5. Data: 2016-08-28 19:48:26
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-28 o 13:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Napisałbym skarge do ministra cyfryzacji i administracji czy jakoś tak.

    w innym salonie poszło bez problemu, widać nie wszyscy mają odpowiedni
    poziom kompetencji, aby pracować na swoich stanowiskach...

    a.

  • 6. Data: 2016-08-29 22:32:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Miller napisał:

    >Nie ma obowiązku korzystania z Orange
    >Zmianą operatora.

    O ile rozumiem, to kolega chcial tak zrobic, ale bez DO sie nie da :-)

    >A zresztą po kiego do "salonu" łazisz. Via net to załatw

    Moze sie skonczyc tak samo - operator odmowil uwolnienia numeru
    uzasadniajac nieprawidlowymi dokumentami.

    No, ale wtedy juz mozna zglosic do UKE :-)

    J.

  • 7. Data: 2016-09-02 10:20:24
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.08.2016 o 01:33, Artur Miller pisze:
    > Tak mi dzisiaj powiedział Pan w Orędżu. nie przeniesie numerów i już.
    Ja miałem podobnie - też w Orędżu. Załatwiałem coś z numerem babci (92
    lata, niechodząca) mając od niej pełnomocnictwo ogólne. Odmówili, że
    musi być notarialne - musi i już.
    Przeniesienie numeru do Play załatwiło problem ;-)
    Teraz babcia płaci niecałe 40 zł za rozmowy bez limitu, a Orędż kasował
    97 zł za sam abonament 300 minut.
    Jacek