  • 1. Data: 2004-04-07 08:05:16
    Temat: Paszport czy tylko dowód osobisty - co będzie wymagane po wejściu do UE?
    Od: "m" <m...@o...pl>

    Czy po wejściu do UE potrzebny będzie paszport, czy też poruszając sie po
    Europie wystarczy jedynie dowód osobisty? Dzieki

  • 2. Data: 2004-04-07 14:32:19
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy po wejściu do UE potrzebny będzie paszport, czy też poruszając sie po
    > Europie wystarczy jedynie dowód osobisty? Dzieki

    zobaczymy

  • 3. Data: 2004-04-07 18:26:01
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy po wejściu do UE potrzebny będzie paszport, czy też poruszając sie po
    > Europie wystarczy jedynie dowód osobisty? Dzieki

    wystarczy. nowy dowod z cala pewnoscia, stary - z uwagi na latwosc
    sfalszowania, byc moze niekoniecznie.

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 4. Data: 2004-04-07 22:43:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości

    > wystarczy. nowy dowod z cala pewnoscia, stary - z uwagi na latwosc
    > sfalszowania, byc moze niekoniecznie.

    Niech ktoś napisze, z czego to wynika.

  • 5. Data: 2004-04-08 08:49:17
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Prefix wrote:

    > Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > wystarczy. nowy dowod z cala pewnoscia, stary - z uwagi na latwosc
    > sfalszowania, byc moze niekoniecznie.

    TEORETYCZNIE wystarczy kazdy LEGALNY dowod tozsamości.

    W praktyce taki, ktorego wzor ma straz graniczna.

    RP zglosila wszystkie uzywane wzory dowodow.

    (wg wyjasnienia w PR I )

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-04-08 09:40:38
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Marcin Luty wrote:

    > po

    > Nie wystarczy - dzownilem wczoraj do ambasady Wielkiej Brytanii i
    > potwierdzili ze w czerwcu (wtedy sie tam wybieram) paszporty beda
    > wymagane.
    >
    > pzdr
    > Marcin Luty

    Moze ambasada sie myli...
    Ale jak juz pisalismy PRAKTYCZNIE moga byc na poczatku bez paszportu klopoty

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-04-08 10:16:50
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > wystarczy. nowy dowod z cala pewnoscia, stary - z uwagi na latwosc

    Jeszcze uzupelnienie. Media informuja, ze nie wszystkie sluzby graniczne
    dysponuja wzoprami dokumentow wszystkich panstw czlonkowskich UE. Czyli
    teoretycznie jest tak jak napisalem wyzej, a w praktyce moga byc problemy.
    Chyba lepiej - zwlaszcza w poczatkowym okresie - miec paszport...

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 8. Data: 2004-04-08 10:29:10
    Od: "Marcin Luty" <m...@n...spamneostrada.pl>

  • 9. Data: 2004-04-08 12:21:39
    Od: "Marcin Luty" <m...@n...spamneostrada.pl>

    > Moze ambasada sie myli...

    Mozliwe, ja tam wole miec niz sie wracac od razu....

    pzdr
    Marcin Luty