  • 1. Data: 2004-04-07 07:59:46
    Temat: Aplikacja sadowa
    Od: fily <m...@p...fm>

    Czy ktos z Was wie jakie ograniczenia sa w zdawaniu na aplikacje sadowa.
    Chodzi mi glownie o to, czy mozna na nia zdawac jedynie 3 razy, a potem
    nalezy spelnic jakies dodatkowe wymogi, czy nie ma tutaj zadnych ograniczen.
    Dziekuje za odp., pzdr.

  • 2. Data: 2004-04-07 16:57:08
    Temat: Re: Aplikacja sadowa
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Uzytkownik "fily" <m...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Chodzi mi glownie o to, czy mozna na nia zdawac jedynie 3 razy, a potem
    > nalezy spelnic jakies dodatkowe wymogi, czy nie ma tutaj zadnych

    Nie ma zadnych ograniczen w ilosci prob dostania sie na aplikacje
    czy tez ograniczen wynikajacych z wieku. Nie ma zadnego
    znaczenia czy probujesz dostac sie pierwszy raz czy dziesiaty- jestes
    na tych samych zasadach
    Pozdr