  • Data: 2005-10-31 07:35:48
    Temat: Re: Pasy - mandat
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Lincoln napisał(a):

    > Pasy maja homologacje wiec musze jechac na przeglad?!

    Nie jestem pewien, ale chyba chodzi tu o montaz, chyba ze homologowane
    sa juz na samochodzie.
    Chodzi o to, zeby sobie ktos homologowanych pasow sznurkami do tylnych
    zaglowkow nie przymocowal :)

    > Pasy sa 4 punktowe.

    Jezeli tak pisze w tej homologacji, to jako takie je powinienes ubierac.

    > Mam jeszcze pas krokowy ktory robi z nich 6pkt. Tylko te punkty to mocowania
    > w samochodzie a nie w klamrze. Takze nie wiem, czy moge sobei tylk ow
    > biodrowym jezdzic (tak jak z tylu pasazer ktory siedzi na srodku).

    A na ten pas tez masz homologacje, czy to tak dodatkowo?