    Date: Fri, 25 Oct 2013 11:34:22 +0200
    From: marsel <marcin@pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie w miejscu niedozwolonym

    > Teoretycznie niesłusznie dostał za nieopłacanie i powinien dostać za
    > parkowanie na zakazie... ale z drugiej strony wiesz chyba, że parkowanie
    > na zakazie jest droższe niż 50zł?

    Nie wiem jak to jest na dzień dzisiejszy, bo przepisy ciągle się
    zmieniają i obecnie trwają jakieś prace nad zmianami w kartach
    parkingowych dla niepełnosprawnych. Ale do niedawna osoby posiadające
    takie karty mogły stawać na zakazie oraz wjeżdżać tam gdzie jest zakaz
    ruchu.
    Zastrzeżeniem było żeby pojazd nie utrudniał ruchu innym pojazdom.
    Jeżeli ta zasadna nadal obowiązuje, to w sumie i mandat za parkownie się
    nie należy.