eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich › Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
    Date: Mon, 15 Feb 2010 09:23:31 -0800 (PST)

    On Feb 15, 5:14 pm, "Ajgor" <n...@...pl> wrote:
    > Użytkownik "BK" napisał w wiadomościnews:8cd15d30-f598-44cb-899d-03fdd47c1b54@
    z19g2000yqk.googlegroups.com...

    > A mnie sie wydaje, ze chodzi o to, że skoro sami zaparkowali w ten sposob,
    > to nie maja prawa scigac za parkowanie innych. Tym bardziej, ze na moje oko
    > to SM tu zaparkowali o wieeele gorzej.

    Nie ma takiego prawa.

    Kolejna rzecz, ze chyba nie chcemy dojsc do sytuacji biblijnej, w
    ktorej tylko ten co sam jest bez winy moze rzucic kamien - bo trzeba
    bedzie rozwiazac policje, sady ect. Popelnianie wykroczen rzecz ludzka
    i nikogo nie dyskwalifikuje to raz.

    Druga rzecz, ze chyba nikt logicznie rozumujacy nie oczekuje od
    funkcjonariuszy tej czy innej sluzby, ze wykonujac swoje obowiazki w
    toku scigania i karania czy to popelniajacego wykroczenie czy
    przestepstwo beda szukac wolnego legalnego miejsca parkingowe, bo
    najblizsze moze byc np. we Wroclawiu :)

    Jedna rzecza jest to jak oni parkuja i nasza moralna ocena ich
    zachowania. Druga rzecz to jak zaparkowal autor tematu. Zaparkowal
    zle, popelnil wykroczenie i powinien za to zaplacic. Jego wykroczenie
    nie anuluje sie i nie jest mniej wykroczeniem przez fakt, ze straznicy
    staneli tak, a nie inaczej. Nie popadajmy w paranoje.

    Zaparkowal zle i niech zaplaci kare za to.

    Ich zachowanie i jego ocena to kwestia ew. oddzialenego postepowania.

    Nie nalezy tych dwoch spraw laczyc bo to bardzo zle swiadczy o autorze
    tematu i na 90% sadow dziala jak urzadlenie osy - bo nic tak nie
    irytuje sedziego jak tlumaczenie "a u was bija murzynow" zwlaszcza w
    takim przypadku.