eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich › Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
    From: "M" <u...@s...ru>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie w miejscu dla inwlidy, prawa strażnikow miejskich
    Date: Mon, 15 Feb 2010 16:37:13 +0100

    Ale o co Ci chodzi? Boli Cie to, ze tak zaparkowali bo masz wysokie
    poczucie praworzadnosci i uwazasz, ze nie powinno sie tak parkowac, a
    wszystkie przypadki parkowania nalezy z cala bezwzglednoscia tepic ?

    > ZAWODOWYCH tępicieli trzeba dyscyplinować
    i na sprawie w SG dowiem sie kto tak parkowal bo nie zapamietalem
    rejestracji

    Czy boli Cie to, ze zaparkowales zle i dales sie na tym frajersko
    zlapac i chcesz sie teraz mscic na straznikach miejskich?

    > Jestem standarowy Polak Mały .. bardzo szanuje i lubie strażnikow
    Nigdy nie sprzedawałem nielegalnie jajek pod sklepem.

    Niezaleznie od tego co oni zrobili tak parkujac - czy popelnili
    wykroczenie czy nie - to nie ma to najmniejszego wplywu na Twoja
    sprawe w sadzie grockim.

    > Ja MUSIAŁEM sie tam zaparkowac, zeby nie tamowac ruchu.
    ONI zatrzymali tam sie całkowicie świadomie łamiac przepisy.

    Nie liczylbym na wyrozumialosc sedziego - zdarza sie, ze w grockim
    sadzie jakis sedzia poluzuje troche przy wykroczeniu polegajacym na
    przekroczeniu pradkosci czy przejsciu na czerwonym - ale nie liczylbym
    na odpuszczenie parkowania na miejscu dla inwalidy, zwlaszcza ze

    > licze na IQ sędziego

    poleciales kupic karte do telefonu :)

    :-)) w tm czasie naprawde wymyslalem lekarstwo na głupote