  • Data: 2009-04-26 05:52:49
    Temat: Re: Parkowanie - stacja benzynowa
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Kwi, 02:07, zly <b...@N...fm> wrote:

    > a jakie straty w liczbach ponislby wlasciciel kol ze spuszczonym
    > powietrzem? powietrze w kolach bylo jego wlasnoscia? jakis dowod zakupu
    > mial?

    Ten kolega wezwie pomoc drogową, która w miarę możliwości napompuje
    pojazd na miejscu bądź zholuje na warsztat. Przydałaby się też może
    jakaś kontrola stanu technicznego takiego samochodu, który sobie
    postał na felgach kilka godzin (+ew. naprawa?). Nadto właściciel przez
    te parę godzin będzie jeździł taksówkami tam gdzie normalnie
    pojechałby samochodem.

    Te wszystkie fakturki są roszczeniem do sprawcy czynu niedozwolonego.

    Jest jeszcze odp. karna, ale mi się nie chce w tej chwili zastanawiać
    ani sięgać do archiwum.