  • Data: 2003-07-08 16:35:27
    Temat: Re: Parkowanie na zakazie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >"Za to wykroczenie przewidziano grzywnę, a nie pouczenie."
    Sens tego zdania jest taki, że minister podał różne wykroczenia i
    "przypisał im wartość" w złotówkach oraz w punktacji. Minister nie
    przewidział pouczenia. Oczywiście karzący zawsze może odstąpić od
    ukarania, ale to on, a nie minister. I racja, że policjant wybiera
    ustawa czy rozp. Co więcej można się pokusić o stwierdzenie, że w
    praktyce, za niezatrzymanie się do kontroli drogowej (art. 92. § 2 KW)
    policjant też moze pouczyć, choć czyn zagrożony jest aresztem lub
    grzywną, bo kto poskarży się na policjanta - obwiniony ? :-)

    >A możesz mi zacytować Twoje stwierdzenie z którego wynika to potwierdzenie?
    Właśnie w odpowiedzi, którą cytujesz {słowo: 'oczywiście'}
    >w następnym poście"Oczywiście. Jednak minister w rozp [..]
    'Oczywiście, że może' pewnie byloby jaśniejsze, ale dłuższe.

    Artur Golański