  • 1. Data: 2007-12-08 08:15:12
    Temat: Parkowanie koparki
    Od: "+Stefan+" <s...@o...pl>

    Pod moim budynkiem gość wciąż parkuje koparkę.Rozjeżdził ulicę i porobił
    błocko, kiedy ją odpala to kupa smrodu, często podjeżdza pod moją brame i
    utrudnia swobodne wyjście na ulicę.Zastanawiam się bo sąsiad sugeruje, że
    kierowca koparki nie prowdzi działalności gospodarczej i ma ją
    "prywatnie".Wydaje mi się to niemożliwe.Jak to jest? Czy można mieć koparkę
    nie rejestrując jej do działaności gospodarczej?Po drugie :Czy można koparkę
    parkować gdzie się żywnie podoba a nie ma jednoznacznego zakazu wjazdu ?

    +Stefan+

  • 2. Data: 2007-12-08 09:16:55
    Temat: Re: Parkowanie koparki
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    +Stefan+ pisze:
    > Czy można mieć koparkę
    > nie rejestrując jej do działaności gospodarczej?

    a dlaczego by nie? Łopatę też trzebaby zarejestrować?

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2007-12-08 11:46:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Dec 2007, +Stefan+ wrote:

    > Jak to jest? Czy można mieć koparkę nie rejestrując jej do działaności
    gospodarczej?

    :)
    Chyba nigdy nie było zakazu. Za socjalizmu co najwyżej nie dało się "tak
    wot" wziąć i kupić, bo pewnie "przydział" był potrzebny, a teraz idziesz
    i kupujesz.
    Koparka to przecież nie pistolet, prawda?

    > Po drugie :Czy można koparkę
    > parkować gdzie się żywnie podoba a nie ma jednoznacznego zakazu wjazdu ?

    Hm... dlaczego słowo "wjazdu" na końcu?
    Parkować nie wolno tam gdzie nie wolno parkować. Nie tylko koparki :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-12-08 13:26:17
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    | Hm... dlaczego słowo "wjazdu" na końcu?
    | Parkować nie wolno tam gdzie nie wolno parkować. Nie tylko koparki :)

    No nie do konca... tira w terenie zabudowanym juz nie... wiec moze kopary
    tez, ale tego juz nie wiem.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2007-12-08 15:14:29
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Kenny wrote:

    > No nie do konca... tira w terenie zabudowanym juz nie... wiec moze
    > kopary tez, ale tego juz nie wiem.

    nie mozna parkowac tira w terenie zabudowanym????
    jestes tego pewien?

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-12-08 18:03:04
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie mozna parkowac tira w terenie zabudowanym????
    > jestes tego pewien?

    a kto bogatemu zabroni???

    PabloGT

  • 7. Data: 2007-12-08 21:23:21
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    zkruk [Lodz] wrote:

    | nie mozna parkowac tira w terenie zabudowanym????
    | jestes tego pewien?

    owszem - pojazdy powyzej ilus tam metrow (czyli popularne tiry) w
    zabudowanym "jedynie w miejscach do tego wyznaczonych", czyli nie postawisz
    na ulicy - jesli sie myle niech mnie ktos poprawi

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2007-12-08 21:56:24
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Kenny wrote:

    > owszem - pojazdy powyzej ilus tam metrow (czyli popularne tiry) w
    > zabudowanym "jedynie w miejscach do tego wyznaczonych", czyli nie
    > postawisz na ulicy - jesli sie myle niech mnie ktos poprawi

    pytam sie - bo kiedys sasiad parkowal sobie tira na nieutwardzonej ulicy
    kiedys sie wkurzylem - zadzwonilem na 986 i powiedzieli ze jesli zakazu nie
    ma to moze :]

    --
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-12-08 22:04:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 8 Dec 2007 22:23:21 +0100, Kenny napisał(a):

    > owszem - pojazdy powyzej ilus tam metrow (czyli popularne tiry) w
    > zabudowanym "jedynie w miejscach do tego wyznaczonych", czyli nie postawisz
    > na ulicy - jesli sie myle niech mnie ktos poprawi

    No ale z czego to wynika? Podaj jakiś przepis.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2007-12-09 20:00:50
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    | No ale z czego to wynika? Podaj jakiś przepis.

    PORD art 49 pkt 2
    Zabrania się postoju:
    5) na obszarze zabudowanym, pojazdu lub zespołu pojazdów o dopuszczalnej
    masie całkowitej przekraczającej 16 t lub o długości przekraczającej 12 m,
    poza wyznaczonymi w tym celu parkingami.