    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie i blokowanie wyjazdu z parkingu
    Date: Thu, 8 Dec 2011 14:07:50 +0100

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup
    > Jeśli teren "wasz prywatny" to sobie go ogródźcie, postawcie szlaban na
    > pilota, bramę, podnoszony most zwodzony, ciecia z listą "swoich" czy co tam
    > chcecie. Jeśli teren jest ogólnodostępny to nic dziwnego że ludzie parkują.

    Znak nie wystarczy? Taki debil to i przez szlaban wjedzie.

    > Sam mam nie raz sytuacje, że jadę do klienta, trzeba sprzęt
    > wnieść/znieść/zainstalować, klient mówi "to proszę tu podjechać pod drzwi,
    > przecież nie będziemy 80kg nieść 2km". A za chwilę znajduje się jakiś były
    > ubek, ormowiec lub straż moralności osiedlowej, wzywanie straży miejskiej,
    > blokowanie wyjazdu "bo obcy nam wjechał"...

    Sytuacja z wtorku:
    Facet próbuje wjechać na prywatny parking. Zwróciłem uwagę, aby zaparkował przy
    ulicy (są wolne miejsca w odległości 10 metrów). Gdy wróciłem i zastałem go na
    swoim miejscu to już sięgałem po spray (aby obmalować lakier i szyby). Ma
    szczęście, że już wracał do samochodu.