    From: "gg" <d...@d...d.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie
    Date: Wed, 25 Oct 2006 09:17:01 +0200

    Użytkownik "Jaro" <j.a.r.e.c.k.y.WSTAW.MALPKE.a.s.t.e.r.KROPKA.pl.>
    napisał w wiadomości news:453c8ccf$0$17954$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > droga publiczna. Spoleczniaki z tej wspolnoty wymyslili sobie i
    > dostawili na swoim trwaniku kilka plytek chodnikowych i wymalowali na
    > tym (plytki + ta 1/3 drogi) biale prostokaty i wywieslili tabliczke
    > "Parking wspolnoty mieszkaniowej takiej i takiej"

    No ja widziałem we Wrocq chodnik pod blokiem przy drodze publicznej przy
    którym jest tabliczka " Teren Wspólnoty Mieszkaniowej Osobom postronnym
    wstęp wzbroniony", czy jakoś podobnie. Cieszę się, że w Polsce nie można
    strzelać do osób które wtargną na teren prywatny bo tam na pewno często
    lałaby się krew...
    Ludziom od tego, że wykupili mieszkanie w bloku na własność w dupach się
    przewraca i wydaje im się, że nagle stali się właścicielami ziemskimi...

    Dobrze Ci ktoś napisał. Teoretycznie to oni na swoim terenie mogą sobie
    zrobić parking ale założę się, że nie mają na to wszelkich wymaganych
    papierów. Czyli np zgłoszenia do Wydziału Architektury czy innego PINB. W
    prawie budowlanym jest na ten temat odpowiedni Art. Art29 pkt10

    Do 10 miejsc budowa parkingu wymaga zgłoszenia.Powyżej, pozwolenia na
    budowę.

    --
    pozdr
    P.