    From: "Joanna" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parking przy nowowybudowanym bloku
    Date: Wed, 6 Aug 2003 13:35:33 +0200

    Użytkownik "Robert Sadłowski" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bgqc2j$rnb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > a jesli miejsc platnych w garazu i miejsc bezplatnych na parkingach jest
    za
    > malo ????? (mniej niz mieszkan) a co z goscmi ??

    Jak to co? To co widac na wiekszosci osiedli. Obstawiane sa trawniki i
    miejsca, na ktorych parkowac nie wolno. Nikt tego nie kontroluje niestety.
    Ja na ten przyklad mieszkam na osiedlu, na ktorym jest wystarczajaca ilosc
    miejsc platnych ale wiekszosc uwaza, ze placa tylko frajerzy i parkuja gdzie
    popadnie. Efektem czego nie ma jak podjechac na chwile pod klatke coby
    zakupy wypakowac. Ot polska rzeczywistosc
    Pozdrawiam
    Joanna