    From: "Joanna" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parking przy nowowybudowanym bloku
    Date: Wed, 6 Aug 2003 09:40:10 +0200

    Użytkownik "barney8" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bgnt7d$bl0$1@news.onet.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczy,
    > Za niedługo odbiorę mieszkanko w nowowybudowanym bloku (dodam żeby
    uściślić
    > że jest to TBS). Mam w związku z tym 2 pytanka:
    > 1. Czy developer uzyskując zgodę na budowę bloku musi zapewnić pewną ilość
    > bezpłatnych miejsc parkingowych? Jeśli tak to mogę prosić o namiar na
    > odpowiedni przepis.

    Developer ma obowiazek zapewnic miejsca parkingowe przy budowanym bloku. Nie
    jest jednak powiedziane czy maja to być miejsca płatne czy nie.

    . Czy znaczy to że będziemy
    > sponsorawać ludzi z zewnątrz którzy wykupią miejsca parkingowe?
    Jak to sponsorować. Przecież ci ludzie którzy WYKUPIA te miejsca parkingowe
    beda rowniez ponosic oplaty za ich uzytkowanie (sprzatanie, jakies
    oswietlenie itp)
    Przyjmuje zasade iz skoro mam auto to musze je gdzies zaparkowac. To gdzies
    to nie jest byle gdzie. Skoro jest parking to kupuje lub wynajmuje miejsce
    na nim.
    Pozdrawiam
    Joanna