  • Data: 2011-11-09 10:28:39
    Temat: Re: Parking a wspólnota
    Od: "OLO" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WW <W...@o...pl> napisał(a):

    > Moge bo sama to zrobiłam we własnej wspołnocie.
    > Uchwała na walnym i regulamin parkingu. WYdaje sie po jednej przpustnce na
    > lokal. Oryginał musi być za szymbą (przepustka ma numer unikalny i
    > hologram).Zapis o odholowywaniu na płatny parking. U nas po odholowaniu 2
    > pojazdówm wszyscy grzecznie parkują. Oczywiście po zapłaceniu przy odbierze
    > auta się pikelili że do sadu pójdą ale nie poszli.
    >
    > WW

    No wlasnie. Nie poszli. Tu moze byc gorzej bo jeden z nich to syn Sedziego.
    Nie bedzie musial chodzic zalatwiac.
    Chcialem zeby to jakies pewne umocowanie prawne mialo.
    No i druga kwestia. Kto wykonal te identyfikatory z hologramem? Moze to
    zrobic zarzadca? Chcialbym isc na zebranie wspolnoty i miec jakies rozwiazanie
    prawne bo dotychczas nikt z zarzadu ani wspolnoty nie pociagnal tematu do
    konca i mamy taki efekt ze folwark sie robi.