  • Data: 2003-12-15 13:59:14
    Temat: Re: Paragon a faktura VAT
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dorcia wrote:

    > Użytkownik "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
    >
    > ustawowo jest to termin 7 dniowy , i firma ma obowiązek wystawienia
    > faktury do paragonu w tym terminie , chyba że nie ma takiej możliwości w
    > programie komputerowym - o czym powinna Cię uprzedzić .

    Pani zartuje - prawda ?

    Termin 7 dni dotyczy transakcji do ktorych nie wystawiono paragonu
    fiskalnego.

    "Mozliwosci programu" nic mnie nie interesuja, jak sie firna
    nie potrafi dostosowac programu do przepisow, to niech wystawia faktury
    "recznie".

    Od tego po jakim czasie mozna sie domagac rachunku jest ordynacja podatkowa
    i nawet juz coniektore supermarkety to zrozumialy.

    Boguslaw