    From: "kasiabe" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Paradoks z szczekajacym psem
    Date: Tue, 6 Aug 2002 22:13:47 +0200

    Użytkownik "jo77" <j...@w...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:aip7vr$luq$1@news.tpi.pl...
> [...]
    Odpowiedz
    > na
    > zle
    >
    > Straznik mi wmawial, ze go nie moge pozwac. Poki co byl straznik u mnie
    > osobiscie i chyba watpie aby mi odpisali na pismie, wiec co radzicie abym
    > teraz napisal kolejne pismo z prosba o uzasadnienie do mojego
    poprzedniego?

    Witam!
    Ja tu tylko przejazdem :) i wtrącę swoje 3 grosze. Otóż problem z pismem
    jest taki, że trzeba na nie odpisać (sama muszę niejednokrotnie odpisywać -
    choć wcześniej rozmawiam z zainteresowanym). Na każde pismo wpływające do
    urzędu od petenta trzeba odpisać (nawet na najgłupsze). Jeżeli w Oddziale
    SM, o którą tu biega chcą Cię zbyć, w piśmie ZAŻĄDAJ odpowiedzi w ustawowym
    terminie (30 dni w przypadku niepodjęcia jakiegokolwiek postępowania). Nie
    zaszkodzi również wspomnieć o podstawie prawnej, na którą odpisujący się
    powołał :)))
    Życzę powodzenia
    kasiabe