    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Papiez byl prostym czlowiekiem
    Date: Sun, 2 Apr 2006 23:09:14 +0200

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e0pcv4$sup$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ten czlowiek niczego nadzwyczajnego nie dokonal. Miliomy ludzi tylko
    > dlatego go uwielbia, bo byl transmitowany miliony razy. Za pieniadze
    > milionow biednych ludzi, obwozony byl po calym swiecie, gdzie naganiano mu
    > werbalnie miliony sluchaczy. Jego dewiza bylo, gloszenie milosci do Boga i
    > nawolywanie do pokoju. Jednym slowem, zadaniem papieza bylo wyciszanie
    > niepokojow, bez dawania recepty na dobrobyt. Modlitwa miala wedlu niego,
    > ukoic niedostatek. I moze nie byl on agentem CIA, ale z pewnoscia byl
    > przez syjonistow sterowany. Byl tez napewno szantazowany. Przykladem tego
> [...]

    Zapomnialem tu dodac, ze Polacy dlatego tylko chca widziec w papiezu Janie
    Pawle II swietego i szczyca sie nim, bo ciesza sie, ze byl papiez Polak.
    Przynajmniej tak o sobie mowil. Ciesza sie, ze mielismy najslynniejszego
    Polaka obecnych czasow. A mnie utkwilo w pamieci cos jeszcze z dzisiejszego
    dnia. W telewizji polskojezycznej czest przytaczano dzisiaj tylko slowa
    papieza: "Kocham ta ziemie, bo urodzilem sie na tej ziemi".

    boukun