eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Państwo urzeczywstniające zasady sprawiedliwości społecznej" - ale jestem wpieklony :[ wrrr.... › Re: "Państwo urzeczywstniające zasady sprawiedliwości społecznej" - ale jestem wpieklony :[ wrrr....
    From: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Państwo urzeczywstniające zasady sprawiedliwości społecznej" - ale
    jestem wpieklony :[ wrrr....
    Date: Wed, 20 Jun 2007 16:15:26 +0200

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f5aln8$dnr$1@news.onet.pl...

    > Albowiem to co orzekł sąd jest sprawiedliwe: co do zasady US ma rację -
    > na zajęte konto A+ wpłynęły pieniądze, które zostały zajęte. To, że te
    > pieniądze się nie należą A+, to jest problem A+ oraz B. B ma teraz
    > roszczenie do firmy A+ o zwrot tych pieniędzy. Jednakże to A+ musi zwrócić
    > ze swoich środków, to co zajął komornik jest już komornika i jemu się
    > należy.

    Czyli komornik jest legalnie złodziejem?? Bierze od A+ pieniądze, które nie
    są własnością A+. Oczywiście ma prawo nie wiedziec że to nie są pieniądze
    A+, ale jak się o tym dowiaduje, to ma to w dupie. Czyli jakby A+ ukradł B
    samochód to komornik go zabiera i już jets on dla B bezpowrotnie stracony,
    bo komornika nie obchodzi czyj to był samochów...

    > Ja się cieszę, że sądy postępują zgodnie z prawem. Byłbym bardzo
    > zaniepokojony, gdyby zajęte przez komornika pieniądze możnaby mu zabrać w
    > opisywanej przez Ciebie sytuacji...

    Żartujesz?? To jest jawne złodziejstwo ze strony komornika. Dziękuję za
    takie prawo.

    Pozdrawia mPrzemek