    Date: Thu, 17 Oct 2013 12:33:54 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pani komornik pracuje niestrudzenie

    W dniu 17.10.2013 01:45, witek pisze:

    > proponuje napisac "dluznik nic nie miał, ale zabraliśmy rowerek jego 3
    > letniemu dziecku. trochę płakał, ale chuj z nim"

    I o tym piszę. Z wypowiedzi ludzi którzy stoją "po drugiej stronie
    komornika" wnoszę że po czymś takim myślą (a niektórzy nawet powiedzą)
    "no wreszcie ktoś ma jaja żeby się dobrać dłużnikom do skóry".

    Nie żebym bronił pani komornik, ale mam wrażenie że świadomie robi sobie
    reklamę i lepiej wyjdzie na tym zamieszaniu niż się nam wydaje.

    p. m.