    From: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palenie w miejscach publicznych.
    Date: Sun, 29 Feb 2004 18:54:19 +0100

    On Sat, 28 Feb 2004 21:22:56 +0000, Samotnik wrote:

    > Nie no, też jestem tolerancyjny dla palaczy, ale palenie na klatce uważam
    > za chamstwo! To już nie można się wychylić przez okno albo wyjść na balkon,
    Szczególnie, że klatka schodowa ma to do siebie, że wciąga dym do góry.
    Czyli jeśli ktoś pali sobie na dolnych piętrach i uważa, że dym się
    ulatnia, to on się wcale nie ulatnia, tylko dociera do mieszkań na
    wyższych piętrach, śmierdząc mieszkającym tam sąsiadom. Równie dobrze
    palacz mógłby iść palić pod czyimiś drzwiami - efekt jest ten sam.
    Pozdrawiam,
    MArta