    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palenie w miejscach publicznych.
    Date: Sat, 28 Feb 2004 21:22:56 +0000 (UTC)

    In article <c1qqbc$fjd$1@korweta.task.gda.pl>, tch wrote:
    > 1.andrzejowi lawie już dziękujemy /powiedział co wiedział/
    > 2.nie jestem sąsiadem tomka wyniosłem się z bloków
    > 3.obecnie jestem palaczem ale są lata gdy nie jestem
    > 4.a dla śmiechu:
    > żyjesz w demokratycznym kraju
    > jeżeli na 40 rodzin za tobą stoi ledwo 6
    > to uważaj żeby się ciebie nie pozbyli bo może to ty im
    > zakłócasz spokój.:))))))))) może to ty się dostosuj do większości ?:)))))
    > 5.widzę że tracisz obiektywizm w swojej sprawie tobie cała klatka
    > przeszkadza
    > nie tylko palacze. zaczynasz naprawiać świat pod siebie.
> [...]

    Nie no, też jestem tolerancyjny dla palaczy, ale palenie na klatce uważam
    za chamstwo! To już nie można się wychylić przez okno albo wyjść na balkon,
    jeśli nie można palić w mieszkaniu? To mniej śmierdzi. W lecie, kiedy okna
    są otwarte, niestety śmierdzi, ale zasadniczo mniej szkodzi.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl