    From: "Guciowa" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palenie <śmieci> a... sąd grodzki.
    Date: 4 Dec 2006 00:52:43 -0800

    animka napisał(a):

    > Tego Ci policjanci nie powiedzieli?

    Zdaje mi się, że gdyby mi powiedzieli, to bym teraz nie musiała
    pytać. Więc raczej nic na ten temat nie mówili.
    Spytał mnie tylko, czy ja to ja, czy będę świadkiem i czy na ten
    adres ma przyjść wezwanie.

    Może i głupio zrobiłam, ale jak pisałam w pierwszym poście -
    szykowałam rodzinną uroczystość... więc nie miałam czasu, ani
    głowy na pogaduchy. I do tego ten smród i dziecko wracające
    właśnie ze spaceru z teściową, domagające się obiadu i
    położenia na drzemkę...
    I pewnie coś tam jeszcze kipiącego na gazie...

    Więc miło mi będzie jak ktoś poprostu napisze za ile _może_ być
    taka rozprawa, czy jest jedna, czy sprawa się ciągnie latami...

    Ania