    From: animka <a...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palenie śmieci a... sąd grodzki.
    Date: Sun, 03 Dec 2006 14:20:06 +0100

    scream napisał(a):

    > Jakie odszkodowanie? W sądzie grodzkim? Kaja, czy Ty na głowe upadłaś?

    Nie wiem jak jest teraz ale kiedyś na kolegium sąsiad mieszkający piętro
    wyżej został ukarany kwotą 50 zł (które miały być dla mnie) haha. Nic
    nie wpłacił ani nie zwrócił. Takie popieprzone są te kolegia.
    Te 50 zł wzięli ode mnie policjanci w moim mieszkaniu. Chcieli 100 zł i
    powiedzieli, że po kolegium po sprawie mi się te pieniądze zwrócą.
    Wiedziałam, że on chcą pieniądze na flaszki i powiedziałam, że nie mam
    100 zł. Dałam im 50 zł i czekałam zaciekawiona co będzie dalej.
    Dzwoniłam na Rakowiecką do tego kolegium i dopytywałam się, czy sprawa
    wpłynęła od policjantów, sprawa nie wpływała. Zadzwonilam tam gdzie ci
    policjanci pracują, czyli na Belwederską, dowiedziałam się ich nazwiska.
    Okazało się, że ta sprawa ma nawet nadany KRYPTONIM :D
    Oczywiście musiałam wyłuszczyć łopatologicznie od a-z o co chodzi.
    Po jakims czasie sprawa do tego kolegium wpłynęła i kolegium (stare
    baby, którym ten sąsiad chyba się z gęby i przystojności podobał)
    zasądziły od tego sąsiada dla mnie 50 zł, czyli tyle ile wzięli do łapy
    ci dwaj policjanci. Tych 50 zł oczywiście na oczy nie zobaczyłam co było
    zresztą do przewidzenia.

    --
    animka