  • 1. Data: 2006-12-03 11:28:42
    Temat: Palą plastikowe butelki...
    Od: "Stanisława Żwierełło" <m...@c...pl>

    Mieszkam w małym miasteczku,na osiedlu domków jednorodzinnych.Sąsiedzi
    posiadają piece węglowe w których spalają również różne odpadki,śmieci ,
    plastikowe butelki,worki itp.

    Otwarcie okien jest niemożliwe.Panuje straszliwy smród-szczególnie przy
    bezwietrznej pogodzie , nie ma czym oddychać!Chciałbym tym faktem
    zainteresować odpowiednie władze.Mam pytanie -jaka instytucja powinna się
    tym zająć!

  • 2. Data: 2006-12-03 11:39:04
    Temat: Re: Palą plastikowe butelki...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@c...pl> napisal(a):
> [...]
    > bezwietrznej pogodzie , nie ma czym oddychać!Chciałbym tym faktem
    > zainteresować odpowiednie władze.Mam pytanie -jaka instytucja powinna się

    To jakaś polska plaga, mam to samo. :(
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-12-03 12:05:44
    Od: "NOA" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Stanisława Żwierełło" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezwietrznej pogodzie , nie ma czym oddychać!Chciałbym tym faktem
    > zainteresować odpowiednie władze.Mam pytanie -jaka instytucja powinna się

    U mnie to samo, ludzie nie maja za grosz wyobraźni, nie dość, że nie mogę
    wywietrzyć domu to nie ma jak z dzieckiem wyjśc na spacer, nie wspomnę juz o
    wywieszeniu pościeli, prania i myciu wiecznie zasmolonych okien.
    Odpowiednim urzedem do zgłoszenia jest na początku straż miejska lub odrazu
    do ochrony środowiska, ale oni to wszystko wiedzą, nie mają natomiast
    odpowiednich "narzędzi" do egzekwowania ustanowionych przepisów.
    Przerabialiśmy to i gucio można zrobić. Mądrala w ochronie powiedział, że
    możemy złożyć skargę, tylko jak, zbiorową, czy na każdego sąsiada z
    osobna???
    Nie znamy nawet nazwisk większości ludzi mieszkających w okolicy, jak
    wszyscy na raz zaczynają wypalać swoje śmieci to nie wiadomo na kogo tą
    skargę składać a OŚ ma miesiąc na sprawdzenie sprawy. Znając życie to
    przyjdą rano jak nikt nie pali bo wszyscy w pracy. Zamknięte koło. Ręce
    opadają :((

    Magda

  • 4. Data: 2006-12-03 12:29:18
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "NOA" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie znamy nawet nazwisk większości ludzi mieszkających w okolicy, jak
    > wszyscy na raz zaczynają wypalać swoje śmieci to nie wiadomo na kogo tą
    > skargę składać

    Macie ulice i numery domów.

    Pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2006-12-03 12:46:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Stanisława Żwierełło napisał(a) :

> [...]
    > bezwietrznej pogodzie , nie ma czym oddychać!Chciałbym tym faktem
    > zainteresować odpowiednie władze.Mam pytanie -jaka instytucja powinna się

    Ba! Sprawa jest bardzo trudna do udowodnienia.
    Jakiś tydzień temu w Gdyni Oksywie złapano w końcu gościa na
    gorącym uczynku. Prasa pisała.
    Jest sobie pan, były milicjant, który od wielu lat palił w piecu
    starymi oponami. Ku zgorszeniu sąsiadów. Oczywiście zgłaszali to
    od tychże samych wielu lat.
    Niestety ten pan nigdy nie został nakryty na niecnym procederze.
    Opony składował na terenie przylegającej do posesji jednostki
    wojskowej. (chyba raczej słabo strzeżonej :-) )
    Po prostu nie było dotąd zawziętej na tyle władzy, która by się
    za ściganie tego czynu zabrała. Aż przyszli i po wilka. Zaczaili
    się (nie pamiętam czy Policja czy Straż Wiejska) i nakryli pana
    jak wynosił niespalone do końca resztki opon. W piecu miał także
    niespalone części opon.

    Jaki z tego morał? Dopóki ktoś z odpowiednio uprawnionych osób
    nie będzie chciał się za ściganie tych przestępców zabrać na
    poważnie, a nie zza biurka, to będą oni uprawiali swój niecny
    proceder. c.b.d.u.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!

  • 6. Data: 2006-12-03 14:00:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stanisława Żwierełło" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    Ochrona środowiska przy Urzędzie Miasta / Gminy / Dzielnicy. Ale to ciężka
    sprawa o tyle, że trudna do udowodnienia. Chyba, że sąsiedzi po prostu złożą
    zawiadomienie o wykroczeniu i zeznają, że wiedzą, że gość pali butelki. Kilka
    zeznań plus resztki w kotle moim zdaniem wystarczy do ukarania.

  • 7. Data: 2006-12-03 16:23:13
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki z tego morał? Dopóki ktoś z odpowiednio uprawnionych osób nie będzie
    > chciał się za ściganie tych przestępców zabrać na poważnie, a nie zza biurka,
    > to będą oni uprawiali swój niecny proceder. c.b.d.u.

    ściganie tez nic nie da jak kary praktycznie za to nie ma
    bo co mu zrobią?

  • 8. Data: 2006-12-04 12:32:06
    Od: "gg" <d...@d...d.>

> [...]

    > będzie chciał się za ściganie tych przestępców zabrać na poważnie, a nie
    > zza biurka, to będą oni uprawiali swój niecny proceder. c.b.d.u.

    A dostał chociaż mandat 50zł? Czy pouczenie że tak jest "be" ?

    --
    pozdr
    P.