    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palą plastikowe butelki...
    Date: Sun, 03 Dec 2006 13:46:49 +0100

    Witam

    Stanisława Żwierełło napisał(a) :

    > Mieszkam w małym miasteczku,na osiedlu domków jednorodzinnych.Sąsiedzi
    > posiadają piece węglowe w których spalają również różne odpadki,śmieci ,
    > plastikowe butelki,worki itp.
    >
    > Otwarcie okien jest niemożliwe.Panuje straszliwy smród-szczególnie przy
    > bezwietrznej pogodzie , nie ma czym oddychać!Chciałbym tym faktem
    > zainteresować odpowiednie władze.Mam pytanie -jaka instytucja powinna się
    > tym zająć!

    Ba! Sprawa jest bardzo trudna do udowodnienia.
    Jakiś tydzień temu w Gdyni Oksywie złapano w końcu gościa na
    gorącym uczynku. Prasa pisała.
    Jest sobie pan, były milicjant, który od wielu lat palił w piecu
    starymi oponami. Ku zgorszeniu sąsiadów. Oczywiście zgłaszali to
    od tychże samych wielu lat.
    Niestety ten pan nigdy nie został nakryty na niecnym procederze.
    Opony składował na terenie przylegającej do posesji jednostki
    wojskowej. (chyba raczej słabo strzeżonej :-) )
    Po prostu nie było dotąd zawziętej na tyle władzy, która by się
    za ściganie tego czynu zabrała. Aż przyszli i po wilka. Zaczaili
    się (nie pamiętam czy Policja czy Straż Wiejska) i nakryli pana
    jak wynosił niespalone do końca resztki opon. W piecu miał także
    niespalone części opon.

    Jaki z tego morał? Dopóki ktoś z odpowiednio uprawnionych osób
    nie będzie chciał się za ściganie tych przestępców zabrać na
    poważnie, a nie zza biurka, to będą oni uprawiali swój niecny
    proceder. c.b.d.u.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!