  • Data: 2003-11-03 06:49:07
    Temat: Re: PZU- odszkodowanie
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "jerry1111" <s...@r...wp.pl>
    napisal w wiadomosci news:vgtaqvku3ih8601q41g5apsdbmtnpl5dk8@4ax.com...

    > Hmmm...
    > Mialem wypadek nie z mojej winy - rozliczany z OC sprawcy. Likwidator
    > stwierdzil, ze 'szkoda calkowita'. Wartosc samochodu 30.000,
    > wyplacili 12.000.
    oklamali cie - moge na prv poprosic nazwe firmy (i jesli to mozliwe imie i
    nazwisko likwidatora - bo jakos podejrzewam, ze albo PZU albo Allianz)
    (w...@w...wp.pl)

    > W takim razie co robic z reszta kasy?
    > Do prokuratora?
    raczej niekwalifikuje sie - to nie przestepstwo

    > Do sadu?
    cywilnego
    pozywasz sprawce, przypozywasz zaklad ubezpieczen

    > Aha - wartosc uszkodzen byla ok. 36000.
    odpowiedzialnosci ZU wynika z Art.436 par.2 w zwiazku z Art.415 Kodeksu
    Cywilnego

    i tyle - sprawca odpowiada na zasadach ogolnych - ubezpieczenie pokrywa
    opowiedzialnosc cywilna sprawcy za szkody na mieniu i na osobie - czyli w
    przypadku twojego samochodu cala odpowiedzialnosc deliktowa sprawcy zwiazana
    z wypadkiem

    jednym slowem, zrobili cie w jajo, tak jak 99,9% innych poszkodowanych

    pozdrawiam
    Wirtualna,