    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PZU -czy ktos wyjasni, pomoze??:)
    Date: Wed, 18 Feb 2004 15:26:16 +0000 (UTC)

    In article <c0vm57$pnk$1@atlantis.news.tpi.pl>, Hawlik wrote:
    > nizej jest jeszcze opisane co nastopi jesli nie wplace w terminie
    > (dochodzenie na drodze postepowanie sadowego) idt...
    >
    > na samym dole widnieje
    >
    > UZASADNIENIE
    > Oddalil sie pan z miejsca zdarzenia.
    >
    > koniec pisma.
    >
    > I teraz moja pytanie. Cz faktycznie musze w tych okoliznosciach zaplacic???
    > Przeciez nie oddalilem sie swiadonie. Co znalazlo sie moich zeznaniach.
    > Co powinienem w tej sytuacji zrobic????

    Przeczytać polisę. Jeśli jest tam warunek, że w przypadku ucieczki nie
    płacą - jesteś w d...

    Zbyt pochopnie podpisałeś podstawione papiery. Policjanci z drogówki mają
    to do siebie, że wybierają najprostsze rozwiązanie, niespecjalnie
    zastanawiając się, jakby to mogło być inaczej. Ktoś im podsunął Twoją
    wersję (abstrahując od tego, czy to Ty stuknąłeś, czy nie), pasowała do
    wzorca, więc wypisali papiery, wezwali Cię, Ty jak ostatni jeleń
    (przepraszam...) podpisałeś co Ci podsunęli pod nos, nie przyszedłeś na
    rozprawę, na której MIAŁEŚ PRAWO (!!!) być i się BRONIĆ (!!!). Jednym
    słowem podłożyłeś się na każdym odcinku i teraz masz problem. Spróbuj się
    odwołać (chyba możesz).

    A następnym razem, jeśli uważasz, że nie stuknąłeś (a jeśli nie słyszałeś,
    ani Twoja dziewczyna nie słyszała, to zupełnie prawdopodobne jest, że to
    nie byłeś Ty!), to się nie przyznawaj i nie podpisuj wszystkiego, co przed
    Tobą położą... Ryzykujesz większą karę, ale z drugiej strony może naprawdę
    nie stuknąłeś?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl