  • 1. Data: 2004-06-27 06:11:31
    Temat: PRLowski nakaz pracy
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam serdecznie!
    Prosze o pomoc w ustaleniu praw/-a, na mocy ktorej PRL upadlal swych
    obywateli nakazem pracy. Zajrzalem w google oraz do zbioru aktow prawnych
    sejmu: rezultat mizerny :-(.
    Pozdrawiam!
    PL

  • 2. Data: 2004-06-27 07:45:39
    Temat: Re: PRLowski nakaz pracy
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie!
    > Prosze o pomoc w ustaleniu praw/-a, na mocy ktorej PRL upadlal swych
    > obywateli nakazem pracy.

    hehe, to faktycznie było największe upodlenie w czasie PRL....
    ROTFL

    seb

  • 3. Data: 2004-06-27 11:54:06
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > hehe, to faktycznie było największe upodlenie w czasie PRL....
    > ROTFL
    > seb
    ==============
    Tego nie twierdze, a nawet jestem pewnym, iz bylo WILE wiekszych. Nie
    zmienia to faktu, iz licze na merytoryczna pomoc.
    PL

  • 4. Data: 2004-06-27 12:00:52
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    > Tego nie twierdze, a nawet jestem pewnym, iz bylo WILE wiekszych. Nie
    > zmienia to faktu, iz licze na merytoryczna pomoc.
    > PL

    Dz.U.1982.35.229 (U) Postępowanie wobec osób uchylających się od pracy.

    seb