    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: {PRASÓWKA} Rektor z wyrokiem - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Date: Tue, 19 Nov 2002 19:24:03 +0100

    Nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi. Co ma wspólnego jazda po pijanemu z
    byciem rektorem uczelni. Gdyby sąd uznał za uzasadnione to mógł poza grzywną
    zakazać mu być rektorem. Tak się nie stało. Powaga rzeczy osądzonej.
    Dlaczego próbujesz drugi raz skazać tego człowieka za to samo przestępstwo.
    Gdyby wszyscy rozumowali w ten sposób, to każda osoba, która popełniła
    jakiekolwiek przestępstwo powinna dostać karę śmierci, a przynajmniej
    znaleźć się poza społeczeństwem. To może wypalić mu na czole "jeździłem po
    pijanemu"?!.
    To prowadzi do absurdu. Ten człowiek został ukarany i teraz musi żyć dalej.
    Jeśli kolektyw uczelni uzna, że zatajając tę sprawę postąpił niegodnie (choć
    nie jestem tego pewien), to zawsze można wszcząć procedurę jego odwołania.