  • Data: 2004-06-08 09:34:29
    Temat: Re: PRACOWNICA W CIĄŻY
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Ela" <e...@i...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:ca3ojf$3o4$1@fargo.cgs.pl

    > Hmm , ja wyczytałam, że z ZUS-em.
    > I wcale nie uważam, że to jest podejście naciągacza.

    A kogo?. Teraz pochwaliła się, że *udało* jej się
    naciągnąć ZUS, a w innych wątkach "wspomina"
    o naciągnięciu PZU na wypłatę odszkodowania za
    wypadek drogowy (wg. PZU) i w jeszcze innym
    wątku chce wydoić byłego męża. (bo mu się "wiedzie")

    > Każdy robi tak, by mu w życiu było dobrze. czy uważasz, że powinna
    > pójść kraść?

    Każdy niech robi tak aby *godnie żyć* , ale na swój
    rachunek. Kraść nie powinna, powinna pójść do pracy.

    > Twój wpis świadczy tylko o tym, że nie masz nic ciekawego do
    > napisania, a ponieważ masz zły dzień, to chcesz się na kimś wyżyć.

    Mój post świadczy jedynie o tym, że zebrałem
    wszystko do kupy (jej posty) i wyciągnąłem
    wnioski.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich."