  • Data: 2004-06-08 12:54:35
    Temat: Re: PRACOWNICA W CIĄŻY- dlugawe, ale specjalnie dla Eli
    Od: "Marcin" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wychowawczego?   niech ma swoje 5 minut,ja pracowałam 3 miesiące przed
    > urodzeniem i wygrałam z ZUS-em wszystkie swiadczenia! niebądx jak urzędnicy-

    Szanowna Kolezanko,

    Jesli bede potrzebowal poczytac takich idiotycznych komentarzy jak Twoje, to
    napisze do Przyjaciolki albo Bravo Girl.

    Widze, ze uwielbiasz sie po prostu przyczepiac do postow, bo nic madrego z
    Twojej odpowiedzi nie wynika. Mysle, ze po prostu znalazlas sobie posta, w
    ktorym moglas nareszcie sie pochwalic osiagnieciami w walce z ZUS'em. Chyba
    powiniem w tym miejscu zlozyc gratulacje...

    Sadze tez, ze nie zadalas sobie trudu, zeby przeczytac cala dyskusje od
    poczatku, tylko nacisnelac ODPOWIEDZ na przypadkowej wiadomosci. Wiec napisze
    specjalnie dla Ciebie jeszcze raz (zebys nie pisala, ze jestem bezduszny):
    powodem nie przedluzania umowy NIE JEST ciaza, bo o tym fakcie dowiedzialem sie
    droga nieoficjalna.

    Na koniec chce Ci zyczyc wszystkiego "najfajszego" w nastepnych walkach z ZUS,
    US, NIK, SN i co tam jeszcze Ci sie po drodze trafi.

    Ubolewam, ze piszesz takie glupoty, ale coz...

    Pozdrawiam,
    Marcin