  • Data: 2004-10-29 10:50:28
    Temat: Re: POZWY O ODSZKODOWANIA - NIEHUMANITARNE WARUNKI W ARESZTACH
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Oct 2004 11:53:08 +0200, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Dnia Fri, 29 Oct 2004 11:34:31 +0200, Bungo naskrobał(a):

    > proponuje równolegle pozwy o zwrot środków od skazanych za ich
    > utrzymywanie
    > na koszt Skarbu Państwa oraz za straty spowodowane ich 'działalnością'.

    A ja proponuję wprowadzenie zasady, że wszyscy pracują, chociażby przy
    noszeniu worków z piaskiem z magazynu do magazynu. Jak nie chce pracowac
    to dostanie 800 kalorii i twardą pryczę w celi, w której nie ma telewizora
    a światło gasi się o 22:00. Jak pracuje to dostanie 1600 kalorii i celę z
    miękką pryczą. A telewizor będzie w nagrodę, na żetony. Jak w szpitalu.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!